Daily Archives: 28 Νοεμβρίου 2016
Λεφτά για Λεωφορεία και Μετρό δεν υπάρχουν, αλλά βρέθηκαν για δρόμους!
Την ίδια στιγμή που οι συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται υπό κατάρρευση, με την αγορά νέων λεωφορείων να εκκρεμεί καθώς λεφτά δεν υπάρχουν, και τη δημοπράτηση της γραμμής 4 του Μετρό να μετατίθεται συνεχώς προς το μέλλονλόγω δυσκολιών στην εξασφάλιση χρηματοδότησης, η κυβέρνηση δείχνει τις προτεραιότητές της προωθώντας οδικά έργα αμφισβητούμενης χρησιμότητας για την Αθήνα.
Ο βανδαλισμός στις μπάρες του Μετρό ξεκίνησε. Ξαφνιάζεται κανείς;
Στις πύλες εισόδου και εξόδου που έχουν τοποθετηθεί στο σταθμό Ειρήνη του ΗΣΑΠ ξέσπασαν το βράδυ της Τετάρτης ομάδες φιλάθλων μετά από αγώνα στο ΟΑΚΑ, κάνοντάς τες γυαλιά καρφιά. Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν καν το νεότερο αφού σήμερα, σύμφωνα με αναγνώστη του Athens Transport, βανδαλισμένες είναι και οι μπάρες στο σταθμό Άγιος Ελευθέριος, οι οποίες είχαν τοποθετηθεί μόλις πριν από τρεις ημέρες.
Πόσο πράσινες είναι τελικά οι Συγκοινωνίες της Αθήνας;
Μιλάμε πολλές για την Αθήνα και αναφερόμενοι στις Συγκοινωνίες της πάντα έχουμε ένα επικριτικό λόγο για αυτές. Τα προβλήματα βέβαια είναι δεδομένα: η κρίση έχει αφήσει το στίγμα της βαρύ σε αυτες καθώς ο στόλος των λεωφορείων έχει παλιώσει, τα δρομολόγια σε όλα τα μέσα είναι αρκετά αραιά, η συντήρηση που γίνεται είναι πλημμελής και φαίνεται.
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΕΝΙΑΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ – Οι πέντε «στάσεις» για την εξυγίανση του ΟΑΣΑ
Σε λεωφορεία, τρόλεϊ και μέσα σταθερής τροχιάς θα ισχύουν ενιαίοι κανόνες προκειμένου να βελτιωθεί το συγκοινωνιακό έργο αλλά και να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας που θα μειώσουν τη «μαύρη τρύπα» των συγκοινωνιακών εταιρειών.