«Κλυδωνίζει» το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού

30s15ellinik-thumb-large-1-696x435

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στους κόλπους των εργαζομένων της ΟΣΥ το κλείσιμο  του αμαξοστασίου του Ελληνικού με τις πρώτες κινητοποιήσεις να έχουν ήδη αποφασιστεί για τις 30 και 31 Μαΐου.

Σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων στην ΟΣΥ στις 30 Μάιου ημέρα που έχει κηρύξει απεργία η ΓΣΕΕ τα λεωφορεία θα μείνουν ακινητοποιημένα από τις 5 έως τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας. Την επόμενη ημέρα η Αττική θα μείνει όλη μέρα χωρίς λεωφορεία καθώς οι εργαζόμενοι προχωρούν σε 24ωρη κινητοποίηση ζητώντας να μην υλοποιηθεί το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού.

Η αντίδραση των εργαζομένων γίνεται κάθε μέρα και περισσότερο εμφανή καθώς ήδη με αφίσα –πρόσκληση οι εργαζόμενο από το Ελληνικό καλούνται σε ανυπακοή, δηλαδή να μην δεχθούν καμία εντολή για μετακίνηση των λεωφορείων ή οποιουδήποτε άλλο υλικού που βρίσκεται  στο Ελληνικό σε άλλο αμαξοστάσιο με την κάλυψη των Σωματείων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι ήδη οι διοικητικοί και τεχνικοί έχουν κληθεί από την Διεύθυνση του αμαξοστασίου να αιτηθούν σε πιο αμαξοστάσιο από τα έξι που θα απομείνουν θέλουν να μετατεθούν.

Ωστόσο οι οδηγοί θα μετατεθούν στο αμαξοστάσιο που θα φιλοξενηθούν τα λεωφορεία που οδηγούν και εξυπηρετούν συγκεκριμένες γραμμές,. Σύμφωνα με πληροφορίες 29 λεωφορεία που εκτελούν καθημερινά τα τοπικά δρομολόγια του δήμου  Γλυφάδας και των γύρω περιοχών έχουν προγραμματιστεί να μεταφερθούν στο αμαξοστάσιο του Μπραχαμίου, το οποίο λόγω έκτασης είναι σχεδόν αδύνατο να τα διλοξενήσει.

Τα αρθρωτά 18μετρα έχουν προγραμματιστεί να πάνε στα αμαξοστάσια της Π. Ράλλη και της Ανθούσας ενώ τα υπόλοιπα  που εξυπηρετούν περιοχές όπως η Παιανία αλλά και ο Πειραιάς και η Σαρωνίδα θα πάνε επίσης στην Ανθούσα. Σημειώνεται ότι το αμαξοστάσιο της Ανθούσες είναι αμιγώς φυσικού αερίου χωρίς να διαθέτει την υλικοτεχνική υποδομή ούτε τους κατάλληλος χώρους ώστε να μπορούν να συντηρηθούν και να επισκευαστούν λεωφορεία πετρελαίου

Την Τρίτη οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν συνέλευση στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού.

Μάλιστα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται σήμερα Τετάρτη η συνάντηση των συνδικάτων των εργαζομένων  με την υπερσυντονίστρια για το Ελληνικό κ. Π. Πέρκα  προκειμένου να της ζητήσουν να μην κλείσει το αμαξοστάσιο στην περιοχή.

Βέβαια ας σημειωθεί ότι από τις μέχρι σήμερα επαφές των εργαζομένων προκύπτει ότι ούτε οι δήμοι αλλά ούτε και η ίδια η διοίκηση του ΟΑΣΑ επιθυμούν την έξωση των λεωφορείων από το Ελληνικό.

Σε συνάντηση την προηγούμενη εβδομάδα των σωματείων με την διοίκηση του ΟΑΣΑ τονίστηκε ότι το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού είναι καταστροφικό για την ΟΣΥ η οποία θα επιβαρυνθεί με σημαντικό κόστος δεκάδων εκατομμυρίων από τα κενά οχηματοχιλιόμετρα όσο και για τους κατοίκους – χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς των δήμων της Νοτιοανατολικής Aττικής που θα έχουν συγκοινωνία με μειωμένη συχνότητα. Σημειώνεται ότι την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Υποδομών – Μεταφορών Χ. Σπίρτζη λίγο μετά τη συνάντηση με τους Θεσμού δήλωσε ότι η μεταφορά του αμαξοστασίου της ΟΣΥ θα γίνει ίσως και νωρίτερα από τον Ιούνιο, ενώ σε ό,τι αφορά τη μεταφορά της ΥΠΑ, υποστήριξε ότι προχωρά και αυτή κανονικά.

πηγη – www.movenews.gr