Σπίρτζης: Σε Πειθαρχικό και Εισαγγελέα όποιος αρνηθεί την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή κάρτας

SPIRTZIS

Ραγδαίες εξελίξεις έχουμε γύρω από την αναστάτωση που προκάλεσε η ανακοίνωση του Σωματείου εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ για διακοπή της λειτουργίας του ηλεκτρονικού εισιτηρίου καταγγέλλοντας σοβαρές δυσλειτουργίες στο σύστημα που παρά τις επισημάνσεις του σωματείου προς τη διοίκηση της εταιρείας, παραμένουν ανεπίλυτες.

Σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες του ypodomes.com το θέμα έφτασε στα αυτιά του Υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη που βρίσκεται σε επίσημη επίσκεψη στο Βελιγράδι. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μόλις προσγειώθηκε και πληροφορήθηκε την ανακοίνωση των εργαζομένων, έδωσε εντολή, από αύριο το πρωί, όποιος αρνηθεί την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή κάρτας θα παραπέμπεται τόσο στο Πειθαρχικό με το ερώτημα της απόλυσης όσο και στον εισαγγελέα για άρνηση παροχής υπηρεσίας.

Επίσης, όπως πληροφορείται το ypodomes.com. από αύριο τερματίζεται η έκδοση της κλασσικής χάρτινης κάρτας (μηνιαίας ή μεγαλύτερης διάρκειας) και μέχρι το τέλος του μήνα και το χάρτινο εισιτήριο.

Η κόντρα ανάμεσα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προς το παρόν παραμένει σε υψηλά επίπεδα και το ypodomes.com θα σας ενημερώσει για κάθε εξέλιξη γύρω από το θέμα.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΣΤΑΣΥ
Λίγο νωρίτερα η ανακοίνωση του Σωματείου λέει τα παρακάτω:
«Το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η ομαλή μετάβαση του από το χάρτινο, έχει αναδειχθεί εδώ και ένα χρόνο σε ένα από τα κορυφαία ζητήματα της δράσης του Σωματείου μας.

Γι’ αυτό, πριν ακόμα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή στη Γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) ζητήσαμε προφορικά και εγγράφως, από τις αρχές του Οκτώβρη του 2016 (αρ. πρωτ. 90/3.10.2016 έγγραφό μας) να υπάρξει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και των εκπροσώπων των εργαζόμενων για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς, αυτός ο διάλογος δεν ξεκίνησε ΠΟΤΕ.

Γι’ αυτό, αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με νέα έγγραφα, προφορικά διαβήματα ακόμα και δυναμικές παρεμβάσεις, με στόχο να διορθωθούν οι αστοχίες του συστήματος .

Ταυτόχρονα, απευθυνθήκαμε στους συναδέλφους εκδότες/τριες και ελεγκτές και ζητήσαμε να ενημερώσουν το Σωματείο μας με παρατηρήσεις τους από την πιλοτική χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν και διαβιβάσαμε στη Διοίκηση τις παρατηρήσεις τους με έγγραφά μας (υπ’ αριθ. πρ. 48/13.6.2017, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017).

Μάλιστα, επισημάναμε ότι πρέπει άμεσα να εξεταστούν όλα τα εκκρεμή τεχνικά και λειτουργικά θέματα, που είχαμε εντοπίσει, διότι στις 31.7.2017 έληγε η συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας και στο εξής το κόστος των διορθωτικών κινήσεων θα βάρυνε τη ΣΤΑ.ΣΥ.

Παρόλα αυτά, τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα.

Δυστυχώς, οι ίδιοι, που αρνούνται το διάλογο, αφήνουν τα προβλήματα να διογκώνονται, το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να δυσλειτουργεί και οι συνάδελφοι να έχουν εγκαταλειφθεί αβοήθητοι να το «τρέξουν».

Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!

Γι’ αυτό το Σωματείο μας αφού εξέτασε τη διαμορφωθείσα κατάσταση, αποφάσισε να σταματήσει η πιλοτική εφαρμογή του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» μέχρι την επίλυση των προβλημάτων . Αντίθετα, θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση «χάρτινου» εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης .

Σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι, εφόσον κληθούμε, να συμμετέχουμε σε ένα ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο και συνεννόηση, ώστε το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» να λειτουργήσει κανονικά και προς όφελος του επιβάτη, των εργαζόμενων και της εταιρείας.

πηγη -ypodomes.com