Το διπλό πρόσωπο στις Συγκοινωνίες της Αθήνας, κουτσά λεωφορεία, τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο

a2ef56d15ac9160a8ceac0ab51604749_L

Διπλό πρόσωπο παρουσιάζουν οι συγκοινωνίες της Αθήνας. Από τη μία έχουμε ένα μεγάλο κατήφορο στα παρεχόμενα δρομολόγια και αυτό είναι γεγονός.

Μετά τα προβλήματα που καταγράφονται καθημερινά στα δρομολόγια Μετρό και Τραμ έρχεται να προστεθεί και το θέμα της «κουτσής» λειτουργίας των λεωφορείων. Οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ καταγγέλουν ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 – 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και, φυσικά, οδηγών.

Την ίδια στιγμή, από τα 450 τρόλεϊ της ΟΣΥ μόλις 180-190 κυκλοφορούν στους δρόμους, όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ Νίκος Ξυδάκης.

Το πρόβλημα της παλαιότητας των λεωφορείων της Αθήνας είναι γνωστό από το 2014 και μάλιστα είχε αρχικά υπάρξει η σκέψη για την αγορά νέου στόλου μέσα από το νέο ΕΣΠΑ.

Τελικά αυτό δε συνέβη ποτέ και φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση όπου ακόμα και αυτά τα λεωφορεία που εκτελούν δρομολόγια να είναι τα περισσότερα σε κακή κατάσταση με εμφανείς ζημιές, εσωτερικές φθορές, θορυβώδη και πολλές φορές με λάστιχα τα οποία δείχνουν πολύ παλιά.

Οι εργαζόμενοι της ΟΣΥ παρουσίασαν στοιχεία για το 2015, σύμφωνα με τα οποία υπήρξε έλλειμμα 47 εκατ. ευρώ.

Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ

Το άλλο πρόσωπο στις Συγκοινωνίες έχει να κάνει με την είσοδο νέων τεχνολογιών για την υποβοήθηση και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εδώ και 4 χρόνια γίνονται προσπάθειες αλλαγής του ύφους των οδικών συγκοινωνιών με τη λειτουργία της τηλεματικής η οποία πλέον λειτουργεί κανονικά.

Σε περίοδο εργασιών είναι και η είσοδος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, παράλληλα με την τοποθέτηση μπαρών στους σταθμούς του Μετρό που εκτιμάται ότι θα μειώσει σε μεγάλο βαθμό την «χασούρα» από τα αποφυγή χρήσης εισιτηρίου που το τελευταίο διάστημα δείχνει και πάλι να έχει πάρει διαστάσεις. Η λειτουργία του συστήματος αναμένεται στις αρχές του 2017.

πηγη – Ypodomes.com