Γρ. Δημητριάδης: Αμεσος κίνδυνος για τον δημόσιο χαρακτήρα του ΟΑΣΑ

DIMITRIADISOASA

Ο Γρηγόρης Δημητριάδης βρίσκεται σε ένα απροσδόκητο σταυροδρόμι, ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια στο τιμόνι του ΟΑΣΑ: το σχέδιο αναδιάρθρωσης του Οργανισμού, το οποίο είχε διαπραγματευθεί με την τρόικα επί κυβέρνησης Σαμαρά, έχει νομοθετηθεί από την κυβέρνηση Τσίπρα, σύμφωνα με την «Καθημερινή».  

Είναι ένα σχέδιο που δεν περιλαμβάνει απολύσεις και, σύμφωνα με τον ίδιο, θέτει τα θεμέλια για την ανάπτυξη των δημοσίων συγκοινωνιών.

Παρ’ όλ’ αυτά, ο πολιτικός του προϊστάμενος, Χρήστος Σπίρτζης, αρνείται εδώ και εννέα μήνες να συναντηθεί μαζί του και τον κατηγορεί ότι είναι… άνθρωπος των δανειστών.

«Ο υπουργός πρέπει να ενημερωθεί για το εύρος του προβλήματος», αναφέρει σχετικά με την εισιτηριοδιαφυγή και σημειώνει ότι «έχουμε μία κουλτούρα που θεωρεί ότι είναι ανέξοδο να παρέχουμε δωρεάν συγκοινωνίες». Παραδέχεται, μάλιστα, ότι οι έλεγχοι εισιτηρίων είναι ανεπαρκείς.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ τονίζει στην «Κ» ότι πρέπει, ανεξαρτήτως προσώπων, να προχωρήσει το σχέδιο αναδιοργάνωσης του ομίλου, αλλιώς διακυβεύεται ο δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιών.

– Το σχέδιο αναδιάρθρωσης των συγκοινωνιών που ψηφίστηκε προ ημερών δεν έχει διαφορές από αυτό που ανακοινώθηκε πέρυσι. Γιατί δεν υλοποιήθηκε τότε;

– Το περυσινό σχέδιο ανακοινώθηκε, δεν νομοθετήθηκε, όμως, με αποτέλεσμα να μην προχωρήσει συνολικά η υλοποίησή του.

Αυτό το σχέδιο ήταν που αποτέλεσε το ισοδύναμο για να μειωθεί η τιμή των εισιτηρίων, ενώ απέτρεψε και την απόλυση 800 ατόμων από τον Οργανισμό.

πηγη – metaforespress