ΜΑΣΤΙΓΑ ΟΙ ΕΜΠΡΗΣΜΟΙ Τρόλεϊ – λεωφορεία στο στόχαστρο των αντιεξουσιαστών

assets_LARGE_t_420_54510029_type12713 Διαστάσεις παίρνει το φαινόμενο των εμπρησμών τρόλεϊ και λεωφορείων από ομάδες αντιεξουσιαστών στην περιοχή του Πολυτεχνείου, καθώς, σύμφωνα με τους εργαζομένους, το περιστατικό που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου κατά το οποίο ομάδα περίπου πενήντα νεαρών αποβίβασε οδηγό και επιβάτες από διερχόμενο τρόλεϊ και στη συνέχεια πυρπόλησε το όχημα, δεν είναι το πρώτο. 

Οπως επισημαίνει ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλεϊ, Νίκος Ξυδάκης, «από τα μέσα Μαρτίου μέχρι σήμερα, τέσσερα οχήματα έχουν γίνει στόχος βανδαλισμών πότε με μολότοφ και φωτιές πότε με πέτρες και ξύλα και πάντα στην ευρύτερη περιοχή του Πολυτεχνείου».

Οι ίδιοι μάλιστα, σε συνεργασία με τη διοίκηση της εταιρείας, εξετάζουν το ενδεχόμενο να αλλάξουν ορισμένα από τα δρομολόγια ώστε πλέον να διέρχονται από την οδό 3ης Σεπτεμβρίου. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο δεδομένου ότι από την περιοχή περνούν πολλές βασικές γραμμές τρόλεϊ μεταξύ των οποίων οι 3, 5, 11, 18 και 19, ενώ από τον ίδιο δρόμο οδηγούν τα οχήματα στα αμαξοστάσια οι οδηγοί μετά τη λήξη των βαρδιών.

Και προχθές, πάντως, οδηγός και επιβάτες του τρόλεϊ έζησαν εφιαλτικές στιγμές, καθώς ακόμα και μετά την αποβίβασή τους, οι αντιεξουσιαστές μέσα από τον χώρο του Πολυτεχνείου εξακολουθούσαν να πετούν πέτρες και άλλα αντικείμενα εναντίον των εργαζομένων, οι οποίοι προσπαθούσαν να απομακρύνουν το όχημα από τον δρόμο.

Στόχος ομάδων αντιεξουσιαστών έχουν γίνει στο παρελθόν και επτά λεωφορεία μέσα σε έναν μήνα την περίοδο των διαμαρτυριών για τον Νίκο Ρωμανό, όπως είχαν επισημάνει τότε στο «Εθνος» εργαζόμενοι σ΄ αυτά.

Σύμφωνα με τους ίδιους, ένας από τους βασικούς λόγους που πλέον «χωλαίνει» η πρόληψη τέτοιων περιστατικών είναι το γεγονός ότι με τις μετατάξεις έχουν σχεδόν εξαφανιστεί οι επιθεωρητές γραμμής στα τρόλεϊ και οι επόπτες στα λεωφορεία. Πρόκειται για τους ανθρώπους, οι οποίοι ενημέρωναν σε πραγματικό χρόνο εταιρεία και οδηγούς για ενδεχόμενα προβλήματα στον δρόμο ώστε να προλαμβάνονται τέτοια περιστατικά: «Οι υπεύθυνοι πρέπει να καταλάβουν ότι το τρόλεϊ δεν μπορεί να αλλάξει πορεία εξίσου εύκολα με ένα λεωφορείο. Στην πραγματικότητα είμαστε ακόμα ένα μέσο σταθερής τροχιάς κι ας κινούμαστε στον δρόμο» λέει ο κ. Ξυδάκης προσθέτοντας ότι πλέον η εταιρεία δεν έχει περισσότερους από 15 επιθεωρητές.

ΠΗΓΗ – ΕΘΝΟΣ