Monthly Archives: Μαΐου 2018

«Αν δεν κλείσει το αμαξοστάσιο στο Ελληνικό η χώρα δεν βγαίνει από τα μνημόνια»

20180524_093351

Πιο ασφυκτικό χρονοδιάγραμμα για το κλείσιμο του  αμαξοστασίου του Ελληνικού έδωσε η υπερσυντονίστρια του project κ. Π. Πέρκα στους εργαζόμενους της ΟΣΥ.

«Μπλόκο» στο κλείσιμο του αμαξοστασίου στο Ελληνικό

αρχείο λήψης

Σε … κλεφτοπόλεμο επιδίδονται τις τελευταίες τέσσερις ημέρες τα σωματεία και η διοίκηση της ΟΣΥ με αφορμή την υλοποίηση της απόφασης για κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού.

«Κλυδωνίζει» το κλείσιμο του αμαξοστασίου του Ελληνικού

30s15ellinik-thumb-large-1-696x435

Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στους κόλπους των εργαζομένων της ΟΣΥ το κλείσιμο  του αμαξοστασίου του Ελληνικού με τις πρώτες κινητοποιήσεις να έχουν ήδη αποφασιστεί για τις 30 και 31 Μαΐου.

Στη Λευκωσία, η 5η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

MOBILITY-2-1300x673

Στη Λευκωσία της Κύπρου έλαβε χώρα, το διήμερο 14-15 Μαΐου, η 5η Ευρωπαϊκή Διάσκεψη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (SUMPs).

Απεργιακό μπλακ άουτ κατά της λιτότητας -Στους δρόμους ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, φορείς

sylalitirio708_0

Σε απεργιακό κλοιό θα κινηθεί σήμερα η χώρα, εξαιτίας της γενικής απεργίας που έχουν προκηρύξει η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ και άλλοι αντιπροσωπευτικοί κοινωνικοί και επιστημονικοί φορείς.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α – ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚA ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

syndikato-logo01-300x34-300x34-300x34

ΦΙΛΕ ΕΠΙΒΑΤΗ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α

syndikato-logo01-300x34-300x34-300x34

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α – ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ 30 & 31 ΜΑΪΟΥ 2018

syndikato-logo01-300x34-300x34-300x34

ΔΕΛΤΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Ο.Α.Σ.Α για 30 & 31 ΜΑΪΟΥ

syndikato-logo01-300x34-300x34

Γιατί το ηλεκτρονικό εισιτήριο δεν πρόκειται από μόνο του να εκμηδενίσει την εισιτηριοδιαφυγή

Ηλεκτρονικό-εισιτήριο-πύλες-678x375 Καθώς η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο για τις συγκοινωνίες της Αθήνας οδεύει προς ολοκλήρωση, με το σύνολο των πυλών εισόδου/εξόδου να κλείνει σε ολοένα και περισσότερους σταθμούς, θα έρθει στην επιφάνεια και πάλι μία ερώτηση που θα ζητάει απάντηση: κατά πόσο η εφαρμογή του συστήματος στο ηλεκτρονικού εισιτηρίου συμβάλει στην μείωση -ή ακόμα και στην εκμηδένιση- της εισιτηριοδιαφυγής;